Offtopowo

środa, 7 sierpnia 2013

Jest to niestety już ostatni post przed moim wyjazdem ( Radi już od kilku dni zdobywa szczyty górskie ;) ), kolejny post pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu. Jeżeli wybieracie się na Coke'a koniecznie dajcie znać, poznam Was po zadbanych włosach :D Dzisiaj więc trochę luźniej i na inny temat. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem ogromną fanką zakupów przez internet, co prawda uwielbiam też móc "pomacać" ciuchy w sklepie, ale w leniwe wieczora, południa i poranki buszuję w sklepach internetowych.

Sklep Efoxcity był mi nieznany do momentu, kiedy nie napisała do mnie Blair z propozycją współpracy. Początkowo byłam trochę sceptycznie nastawiona. Zmieniłam zdanie od razu gdy zajrzałam na ich stronę i .. utonęłam w tonie ubrań i dodatków! Sklep ma naprawdę szeroką ofertę i każdy myślę znajdzie tam coś dla siebie. Zaczynając od bogatej oferty biżuterii, przez suknie wieczorowe, ubrania dla mężczyzn, suknie na bal - prom dresses poniżej 100, kończąc na ubraniach na co dzień. Ceny są przystępne, więc portfel na pewno nie ucierpi :)

Chciałabym pokazać Wam również co mi wpadło w oko, dorzucam Wam linki przy każdym obrazku :)



TUTAJ                                                         TUTAJ



 

TUTAJ                                                        TUTAJ

Jak widać jeżeli chodzi o sukienki stawiam na zwiewne i typowo romantyczne kreacje ;)

Jestem również ogromną fanką marynarek! Tutaj stawiam na prostotę i minimalizm. Te dwie poniżej szczególnie wpadły mi w oko ;)

 

TUTAJ                                                TUTAJ


Co ja upolowałam sobie w tym sklepie przedstawię w najbliższej przyszłości. Tymczasem wracam do pakowania i może do zobaczenia w Krakowie :)


Anomalia

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę że będziesz na Coke live music festival ! Sama bardzo chciałabym być bo będzie Florence and The Machine :)
    Miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam zwiewne sukienki i klasyczne marynarki! Baw się dobrze na Coke

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sukienki są piękne. Idealne jak dla mnie:-):-):-):-):-):-):-)
    Miłej zabawy :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ubrania ;) Sukienki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki :) Gratuluję współpracy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarki ♥♥ Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rzeczy wpadają w oko. Lubie zakupy internetowe dlatego że można się rozsiąść wygodnie w fotelu i przeglądac miliony ciuchów bez chodzenia po sklepie i majtania wieszakiami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupuję ciuchów z internetu, ilekroć coś kupiłam, zawsze były to wyrzucone pieniądze. Niestety nigdy nic na żywo nie wygląda tak pieknie jak na obrazku :(

    Ale musze przyznac, że ciuszki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też nie zdarza się kupować ciuchów przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta jaśniutka sukienka mnie wpadła w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się ta jasna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Beżowa sukieneczka jest przeurocza, pomarańczowa też piękna ;)

    OdpowiedzUsuń