Vitapil z biotyną

czwartek, 22 sierpnia 2013

Ponad dwa miesiące temu zaczęła się moja przygoda z Vitapilem. Zdecydowałam się na te tabletki z wielką nadzieją na poprawę stanu moich włosów. Dzień w dzień...od poniedziałku do niedzieli... wytrwale łykałam po jednej kapsułce. Być może jest to zbyt krótki czas, aby spodziewać się niesamowitych efektów, bo potrzeba trochę czasu na uzupełnienie brakujących substancji, a dopiero potem zaczyna się proces odżywiania. Ale czy kuracja ma zakończyć się wzmożonym wypadaniem włosów, po okresie ponad 2 miesięcy?




Przede wszystkim na Vitapil skusiłam się z powodu różnorodności składników m.in. kwas pantotenowy, czy PABA, których brak wpływa na wypadanie włosów, niacyna poprawiająca kondycję, cynk, drożdże, czy jod wpływający na grubość i sprężystość. Pomimo wielkiego potencjału, produkt nie spisał się najlepiej....
W skład tabletki wchodzi również cynk w całkiem dużej ilości, który wpływa na zachowanie zdrowej skóry i paznokci. Co prawda od czasu zażywania tabletek, ale również wcześniej nie miałam większych problemów z łamaniem i rozdwajaniem się paznokci ani problemami skórnymi, więc czy mogę przypisać tę zasługę tabletkom?


Jeżeli chodzi o wpływ ma włosy zmieniło się niewiele... Ewentualne połączenie suplementu z szamponem i siemieniem lnianym, dzięki którym pojawiło się sporo nowych baby hair, mogłoby dać jakieś efekty. Nie zauważyłam również nadzwyczajnego przyrostu, a poza tym tabletki są zdecydowanie za duże. Cena to około 27zł. Co najciekawsze, niedawno zaczęły strasznie lecieć mi włosy, co chyba raczej nie było zadaniem tego suplementu :/. Jestem pewna, że do tych tabletek już raczej nie wrócę. Póki co robię sobie przerwę od jakichkolwiek "ciężkich suplementów" skoro w tym okresie mam pod ręką multum owoców i warzyw :).

Radi

10 komentarzy:

  1. Dobrze, że napisałaś o Vitapilu, bo rozważałam zakup, ale teraz chyba zrezygnuję. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem trochę zawiedziona tymi tabletkami... Co nie znaczy, że u Ciebie nie dadzą lepszych efektów, więc warto spróbować :)

      Usuń
  2. mam te tabletki, są ok mają dużo składnikow ale brakuje w nich wiele cennych witamin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Vitapil pomógł trochę z wypadaniem, nic innego nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie zahamował wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził, bo zapowiadał się nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałam go przez jakiś czas i również nie zauważyłam specjalnych efektów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie brałam go nigdy, więc niestety się nie wypowiem na jego temat, ale szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie będę unikać..
    Oczekiwałabym chociaż odrobinę większych efektów.

    OdpowiedzUsuń