Dobry micel od Natury

niedziela, 27 kwietnia 2014

Nie wiem, jak jest u Was w biedronce, ale niestety już od dłuższego czasu nie mogę znaleźć sławnego micela BeBeauty, a takie oczyszczenie bardzo odpowiadało mojej cerze. Po kolejnych nieudanych zakupach, moim oczom ukazała się zupełnie nowa drogeria w moim mieście "Daily". Z czystej ciekawości zajrzałam, żeby zobaczyć, co oferują.Na półkach znalazłam kilka ciekawych produktów, w tym miceli. Nie chcąc wydawać większej ilości pieniędzy, niż normalnie jak na micel z biedronki, kupiłam płyn Urody.

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate 20, Camellia Sinensis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Parfum, Butylene Glycol, Disodium Edta, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3 - Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl, Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene.

Na szczęście się nie rozczarowałam, a nawet mogę powiedzieć, że znalazłam dobry odpowiednik BeBeauty. Dzięki przezroczystej buteleczce, widzimy ile produktu nam jeszcze zostało. Ponadto została ona wyposażona w zamknięcie z głośnym "klikiem", które bez trudu jest dokładnie zamknąć...Zapach delikatny, kwiatowy. Konsystencja przezroczysta i wodnista, jednak po nałożeniu na cerę delikatnie się pieni i zmienia kolor na biały. Wydajność - świetna! Przy stosowaniu rano i wieczorem, myślę że spokojnie starczy na 2 miesiące. Ponadto płyn świetnie oczyszcza i nawilża skórę, przy czym nie daję uczucia tłustości, czy podrażnienia. Jedyny minus - może nie poradzić sobie z "cięższym" makijażem. Jednak z moim tuszem nie ma dużego problemu :).
Co prawda to moje pierwsze spotkanie z tą firmą, jednak bardzo pozytywne. Miałyście coś z Urody?

Radi

18 komentarzy:

  1. w moim rodzinnym mieście nie ma nigdy micela w Biedronce. jedynie w Warszawie czasem go upoluję, na ostatniej promocji capnęłam 2 butle 400ml, ale już mi się powolutku kończy i szczerze mówiąc, nie będę chyba na razie do niego wracać. znudził mi się :D Mogłabyś wrzucić zdjęcie składu tej Meliski?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję wypróbować i muszę przyznać że miło mnie zaskoczył. O ile krem z tej linii wywołał u mnie podrażnienia o tyle micel spisał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Biedronce cały czas widzę płyn micelarny z BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w biedronce ostatnio też pojawiają się braki.. Ten micel miałam kiedyś w rękach, ale jakoś ostatecznie odstawiłam go na półkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tego micela. Moim ulubionym jest ten z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fajny, szkoda tylko, że nie nadaje się do demakijażu oczu :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio kupiłam sobie krem z tej serii i niestety spowodował zaczerwienienia na mojej twarzy i podrażnienia. Zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam :) Ale może w coś się niedługo zaopatrzę :) Tym bardziej że wieki temu byłam w tym sklepie a niedługo będę i popatrzę co tam nowego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam nic z tej firmy ;) Fajnie, ze zamiennik sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten micel szczypał mnie w oczy. Żaden inny tak mnie nie załatwił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda...ja na szczęście nie mam z nim takiego doświadczenia, chociaż przyznaję, że nie nadaje się do zmywania "cięższego" makijażu
      Radi

      Usuń
  11. Nie miałam ale czytałam już kilka opinii na jego temat:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic tej firmy, aczkolwiek pewnego czasu czytałam sporo dobrych opinii o och toniku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W mojej Biedronce ostatnio widziałam płyn micelarny BB. Miałam tonik z Melisy i spowodował u mnie wysyp "niespodzianek" :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie mogę się oderwać od płynu z Biedronki, póki co pozostaję mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja obecnie używam płynu z TOŁPA na zmianę z BIODERMĄ i oba bardzo dobrze się u mnie spisują :)

    OdpowiedzUsuń