I ♥ my planet

czwartek, 13 czerwca 2013

Jak Wam już kiedyś pisałam założenie karty stałego klienta w Yves Rocher przynosi ze sobą wiele korzyści :). Również w maju dostałam "ulotkę" z kilkoma promocjami (m.in. 50% na dowolny produkt nie oznaczony zielonym punktem więcej na Yves Rocher), nowościami oraz możliwością odbioru "prezentu na lato" za samą wizytę(!). Z okazji zbliżających się urodzin postanowiłam ją wykorzystać + zrobić małe zakupy. Nie wiem, jak u Was, ale mnie ta firma coraz bardziej przypada do gustu :).

"Prezent na lato"? Myślałam bardziej o czymś hmm.. np. chroniącym przed słońcem, ale szampon też może być :)


Yves Rocher, szampon do wszystkich rodzajów włosów, I ♥ my planet
EKOLABEL

 


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocadidopropyl Betaine, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Sodium Benzonate, Citric Acid, Parfum, Hydroxypropyl Guar Hydrohypropyltrimonium, Chloride, Salicylic Acid, Citrus Medica Limonum Juice, Tocopherol


Moja opinia: 
Szampon przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów, a ja niestety rzadko kiedy takie wybieram, bo staram się kupować tylko te, bardziej odpowiednie dla moich dość suchych, kręconych włosów. Skład szamponu jest dość interesujący, dlatego nawet obecność SLS nie zniechęcił mnie do przetestowania... oczywiście niecodziennego - sięgałam po niego, aby dokładnie oczyścić włosy i skórę głowy, z czym wydaje się mi się, że świetnie sobie poradził. Uważam, że jest to produkt, do którego możemy powracać od czasu do czasu. 300ml szamponu znajduje się w poręcznej, plastikowej buteleczce. Sam produkt przyjemnie pachnie, jednak jak to bywa z szamponami tej firmy- dość słabo się pieni i niestety plącze włosy. Na uwagę zasługuje na pewno to, że szampon jest biodegradowalny, nie zawiera silikonów i parabenów. Cieszę się, że miałam okazję go przetestować, jednak sama z siebie bym po niego chyba nie sięgnęła.

O reszcie produktów zakupionych w Yves Rocher...wkrótce :)

Lubicie tę firmę? :)

Radi

9 komentarzy:

  1. Ja się muszę po niego wybrać, chociaż mój facet będzie miał czym łepetynkę myć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety przeciętniak, ale skoro była okazja do przetestowania...W końcu dostałam go w 'prezencie', a sama bym go raczej nie kupiła...
      Radi

      Usuń
  3. coraz częściej sięgam po produkty YR, jednak tego szamponu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, a do firmy mam mieszane uczucia. niby taka eko, a.. nie zawsze.... No i testowanie na zwierzętach jak dla mnie ma się nijak do bycia "eko".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie to trochę takie eko nie-eko jednak jestem święcie przekonana, że YR nie testuje na zwierzętach! Możesz powiedzieć skąd masz taką informację?
      Radi

      Usuń
  5. Nie widziałam nigdzie w mojej okolicy tego sklepu, no chyba, że to internetowy sklep xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest ta marka mało zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń